happy little girl

idag är jag en såndär glad och sprallig en, hihi ;p måntro om det har med vädret att göra? har smort in mig, tagit på mig bikinin och nu ska jag cykla ner på campingen och steka hela dagen. det går inte att ligga på gården, fyfan vad hett. sitter och väntar på att jenny ska blir klar någongång så hon kan börja cykla. men hon är jävligt SEG!

jag vill ut idag, bra att jag fyller år om två dagar, sådär lagomt irriterande. låter som att alla ska ut idag, grr. kanske blir fest iaf :) nä nu ska jag skynda på den där ungen ännu mer, annars börjar jag fara själv!

ha en bra dag allihopa..

Kommentarer
Postat av: carro

haha jahaaa, men jag har trott att du varit 18 :D joo, det ska jag ;) men far ut! det lär ju bli skitkul :)

2008-06-05 @ 12:35:01
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: jennyw

ja var int så jävluskt seg ..höhö

2008-06-05 @ 14:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0