i brist på annat

förlåt carro, men nu snodde jag en lista från dig. har väldigt lita att göra ;p

1. Fullständigt namn? sandra margit elisabeth andersson
2. Ålder? 18
3. Vart bor du? kalix
4. Bor tillsammans med? mamma pappa lillebror och min kisse :)
5. Färg på ditt hus? rött med vita knutar
6. Hus eller lägenhet? lägenhet
7. När är du född? 7 juni
8. Klass? op2
9. Vilket år tar du studenten? 2009
10. Något jobb? inte just nu, men börjar på måndag
11. När gick du upp i morse? 11
12. När ska du sova? snart, efter jag ätit
13. Duschat idag? ja
14. Kramat någon idag? nej, eller tror mamma var in och kramade mig då jag sov :)
15. Pussat någon idag? nej, men fått en puss
16. Vad har du ätit idag? frukost, hamburgare och pommes, kladdkaka och glass. måste äta snart, dör annars!
17. Dagens klädsel? mjukiskläder
18. Dagens smink? inget, en finnjävel har dykt upp lagom till helgen så jag vilar helst från smink då ja kan.
19. Dagens sötnos? ar! johanna&elli :)
20. Dagens roligaste?

socialt:

21. Har du många vänner? många har jag väl, men inte många jag står riktigt nära
22. Hur många har du kysst? det har jag inte räknat ihop
23. Vem kramade du senast? mamma, tror ja. eller så var det jim.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? gode gud, hoppas ingen! jag vet då inget iaf. men jag tror inte det..
27. Har du pojk-/flickvän? ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? anna
29. Vem fick du senast sms ifrån? westman


favorit (just nu):

31. Film? hm, armageddon har alltid varit min favoritfilm.
32. Låt? chris daughtry - home
33. Mat? grillat
34. Dryck? allt möjligt
35. Färg? sommriga :)
37. Stad? ingen aning
38. Land? sverige
39. Ämne i skolan? karaktär 
40. Människa? jim!


senaste:

41. Personen du tänkte på? jim
42. Personen du kysste? jim
43. Gången du spydde? någon helg sen antar jag
44. Gången du grät? igår
45. Pizzan du åt? nån god en på vikingen, åh ge mig..
46. Gången du var i Göteborg? för några år sen, då vi var på gothia
47. Gången du var i Stockholm? förr året tror ja
48. Gången du var full? förra helgen
49. Gången du var hög? aldrig


antingen eller:

51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? både och, beror på
54. Tvspel eller datorspel? tvspel
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Hångla eller ha sex? haha, det beror ju också på
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? lunar, men jag har faktisk tagit bort den, stolt!
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? bb
60. Blont eller svart hår? nu håller jag på att bli blond, eller inte blond, ljusare! så just nu blond :)
61. Har du blåa eller bruna ögon? bruna
62. Choklad eller lakrits? CHOKLAD
63. Göteborg eller Stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? kebabtallrik
67. Randigt eller prickigt? haha, ofta man vet
68. Älska eller älskas? både och.
69. Leva eller dö? leva såklart.


antal:

70. Personer du älskar? familjen, jim och ett fåtal vänner.
71. Personer du hatar? åh, det är många.
72. Gånger du varit full? det har jag inte riktigt räknat om jag ska vara ärlig ;p
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? fatta inte?
74. Glassar du ätit på en dag? oj, det måste vara många.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? boden imorgon, vet inte om de är nån festival. sen pdol :)
76. Gånger du haft minnesluckor? har varit ordentligt full, men aldrig haft minnesluckor.
77. Gånger du varit hög? aldrig
78. Personer du saknar just nu? JIMJIMJIMJIM!
79. Gånger ditt hjärta brustit? nån gång..


vem:

80. Vill du kyssa nu? jim
81. Ska du träffa imorgon? mamma, pappa, tobbe, anna, empi osv :) haha, massvis!
82. Sjöng du senast för? mamma pappa elli johanna :D
83. Hade du senast en msn-konversation med? jenny
84. Spelade du tvspel med senast? tobbe
85. Vill du ta med på resa nu? jim
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? skatjävlarna som är dum med min ebba och så stör dom min sömn dessutom!
87. Förtjänar att dö? jaa, det vet jag inte..
88. Är söt? min jim
89. Vill du sova jämsides med i natt? jim


vad:

90. Gör dig glad? jim
91. Gör dig ledsen? massvis, är en lipsill
92. Vill du helst göra nu? ÄTA!
93. Önskar du att du slapp göra? jobba nått i sommar
94. Vill du ha nu? en fet kebabtallrik
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? har ju nyss fyllt år, men nån resa
96. Längtar du till? imorgon och på lördag :)
97. Tycker du om dina betyg? jao, dom duger
98. Ångrar du i ditt liv? massor
99. Är det bästa som hänt dig? jim är lätt det bästa som hänt mig! <3<3<3
100. Hur mycket är klockan? 23:11


Kommentarer
Postat av: carro

har du aldrig haft minnesluckor?!?!

2008-06-27 @ 00:33:41
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0