i feel good

eller så inte, vet inte riktigt hur jag känner mig..

vaknade upp idag och var på bra humör, duschade och sminkade mig (som jag bara gör då jag är på bra humör), orkar aldrig annars om jag vet att jag bara blir hemma. var och övningskörde med riitta och det gick skit bra! måste ligga i nu när uppkörningen närmar sig med stormsteg ;) ska ska fan ha kortet! allt kändes så bra, tills jag kom hem ...

hade sett fram emot att få ha dig hemma i helgen, men hur dum får man vara? jag ska aldrig mer hoppas/längta, jag blir bara besviken och ledsen då. har grinat hela eftermiddagen så nu ser jag ut som en uppsväld gris i ansiktet. nåja, insåg att jag kanske var lite töntig? eller så är jag inte det, jag vet inte.. orkar inte tänka mer, försöker att tänka positivt.

helgen kommer ändå att bli skitskoj! drickat är fixat, pengar har kommit idag och nu inväntar jag bara fredagen. ska festa och ha kul nu sista helgen innan jag börjar jobba. på fredag så blir det boden alive med heidi och dom, har inte umgåtts med dom på länge så det blir nog skitkul! :) lördag blir det hotellet hela kvällen, vi har hyrt hotellrum, eller jag har hyrt in mig kan man säga ;p och det lär ju också blir superduperkul! så det är fest för hela slanten i helgen ;D och kul ska det bli! orkar inte tänka på allt dåligt och all saknad nu, för jag blir bara ett vrak då, men det är inte så lätt alla gånger. vill bara att det ska bli fredag så jag får ha roligt och sen hipps vipps så är det söndag :)

Kommentarer
Postat av: carro

klart vi ska ha kul ;p & jag ska få dig att tänka på annat :) haha

2008-06-26 @ 00:34:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0