lonley

känner mig ganska så ensam, tycker nästan synd om mig själv. har suttit hemma sen jag vakna, helt ensam! eller jag har hunnit mig på banken en sväng, men annars har jag bara varit hemma. känner mig hyffsat vuxen nu när jag kan gå på banken och göra mina ärenden helt ensam ;) haha. har inskaffat bankdosa och allt nu när jag blivit myndig, så nu fattas det bara pengar på kontot som jag kan joxa med.

jag har nyss lagat middag åt mig själv, det blev pasta och pastasås. vart riktigt gott faktiskt, lite väl salt men det är gott. kände mig lite ensam då jag satt och åt och började tänka på dom som bor helt ensam. fattar inte hur man kan bo heeelt för sig själv. sitta och äta middag helt ensam dag ut och dag in, hur deprimerande är inte det? jag klarar inte en dag. jag är för social för att äta middag själv :D men då finns det dom som gillar att vara själv. sånna som jag inte fattar mig på ;p om man bor helt själv så har man ju iof  kompisar som hälsar på då, men om man typ flyttar någonstans för att plugga. skulle aldrig göra det helt själv, fyfan. man skaffar ju sig nya vänner, oftast. men det är det dära med att ta det stora steget och verkligen bege sig, får jag inte med mig jim då jag tagit studenten så vet jag inte vad jag gör. äh, det orkar jag inte tänka på nu, det är ett bra tag kvar :) min moster flyttade helt ensam till västerås, nu har hon hur många kompisar som helst och trivs värre bra. så jag menar inte att det bara är dåligt. tänker nog mest såhär för att jag har pojkvän, skulle jag inte ha det skulle jag nog våga mig iväg. nåja, alla är vi olika :)

haha, det jag mest ville komma fram till i det här inlägget var hur ensam jag känner mig just nu, men det vart lite annat. brukar bli så då man väl börjar skriva. men jag kanske inte är så ensam länge till för lisa skulle bara hämta mat, sen skulle hon höra av sig :) nu ska jag gå och göra lite nytta, börjar få ont i axlarna av att bara sitta hära.

förresten, bra att solen börjar skina nu när hela dagen är över, nu går det ju inte ens att sola. pissväder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0