lost?

var ett tag sen jag skrev här, ha rinte haft lust eller ork. igår var jag bakis med jim, for och åt bakismat, var med mari, sov hos mari ett tag, gick på coop och prata med allex, bastade, köpte godis och sen hem och sova. började jobba idag, första dagen. gick bra, tur att det var en kortisdag annars hade jag aldrig orkat upp. var så jäkla slut på morgonen. man börjar ju unda om inte bakfyllan sitter kvar i kroppen än? är tröttare än aldrig förr..

helgen har iaf varit skitbra :D lördagen var ändå roligast, men för mycket folk. man orkade inte ens gå i baren och köa för man kom aldrig fram. förutom all trängsel så var det skitskoj ;p




nu ska jag gå och tvätta bort sminket, ser ut som att jag badat i ett smörpaket.


ibland undrar jag om det är jag som är dålig på att framföra saker? eller du som är dålig på att lyssna? man kan ju undra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0