måndag

sov till nästan halv tolv, inte likt mig om man säger så. drömde en helsjuk dröm, den kändes så verkig, men tur att den inte var det. hade hjärtklappning då jag vaknade, skönt då jag insåg att det faktiskt bara var en dröm. puuh!

imorgonbitti ska jag och mary till luleå och fixa tandställningarna ni vet ;) haha! men vi blir där hela dagen, ska köpa nått snyggt till helgen. det behövs verkligen, och kanske lite annat jox.

nu ska jag gå och lägga mig i soffan och se klart filmerna jag började på igår.

Kommentarer
Postat av: jennyw

ja har lämnat in min fön på lagning så jag läste ditt mess lite sent när jag hittat mig en att använda nu.. men jag ska höra med han om han kan : )))

2008-06-23 @ 23:14:45
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0