saknad

idag har jag saknat min jim mer än vanligt, jag blir tokig då man inte kan ringa eller messa. eller han ringer ju en gång om dagen, men man hinner inte säga mycket för det är så dyrt. jag vill bara ha han hemma, tur att det är skola nu i veckan så tiden går fort. och vi ska ju bara vara ute och umgås i stort sett, så man har ju kul :) och sen är det ju fest hela helgen! ;p så nog har jag ju och göra, men allt skulle vara så mycket roligare om han var hemma. jag kanske är en fjolla? men det är inte många som är utan sin pojkvän så mycket som jag är. så jag tycker jag har rätt att få gnälla ibland! :)

- hör du det jim!? :) jag saknar dig..


äh, nu ska jag gå och plugga mera teori, spyr snart över boken! chipsen och drickan står vid sängen så det kanske går liiite bättre då? man får hoppas det. ska ställa klockan tidigt och gå upp och kolla igenom all så jag kan det mesta iaf. har jag inte skrivit nått efter kl ett imorgon så har jag nog förmodligen skjutit mig eller nått, haha.. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0