scary, wooh.

har kommit hem från mary och boggelibertan för ett tag sen, ett helt pringles rör har jag tryckt i mig och minst en halvliter cola. blää! bra att vi har sett skräckfilm då jag ska sova HELT ensam i huset. JAG SAKNAR DIG JIM JUST NU! varför kan du inte vara hemma? :( nu ska jag faktiskt gå och kontrollera varenda dörr och sen duscha. imorgon kommer mari och hennes mormor och hämtar upp mig 07.15, så jag ska sova på en gång efter duschen.

jag måste erkänna att jag faktiskt är lite smårädd, men för vad egentligen? jag har ju låst alla dörrar, men tänk om nån kommer och slåt sönder rutan typ och kommer in och mördar mig. shit, nä nu ska jag tänka positivt! det händer inte då jag har låst dörrarna! ska kontrollera så att det inte sitter nån gubbe i nå hörn och lurpassar.

åh, jim kom hem och håll om mig nu.. <3


Kommentarer
Postat av: frida

hahahaha allt är sig likt

2008-06-24 @ 18:36:34
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: frida

jag vaknade tillochmed här om natten av att jag drömde att polisen stoppade mig för att jag körde kanot på gatorna.. som fluga. jag låg där och skrattade för mig själv sen, haha

2008-06-24 @ 19:01:06
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0