shopping&tandläkare

07.15 satt vi i bilen på g till luleå. marys mun blev fixad och snygg och sen var det en timmes väntan tills affärerna öppnade. började lessna redan då typ, sen har man traska runt i luleå hela dagen tills maris sista tid hos tandläkarn var, 15.30. vi tänkte ju ta 15.10 bussen hem, men det gick ju inte. har spänt min tandställning idag, gjorde inte ont i munnen först som det brukar, men då jag vaknade på bussen kände jag smärtan. PAIN! känns som att jag har feber och är sjuk som fan. ont i skallen pga tänderna, ont i benen, fötterna, osv osv, ja i stort sett hela kroppen. och sist men inte minst så är jag tröttare än fan också.

nu lät det som att luleåresan bara varit tråkig och skit, men jag har faktiskt fyndat mig lite kläder också. riktiga sommarkläder :) eftersom att jag har så himla tråkigt och inget att göra så tänkte jag visa vad jag inhandlat. okej, jag vill inte, försöker inte och är inte någon modebloggare, men det är kul och visa vad man köpt :)


         

endast 700 för det hära, det är lätt att vara tjej ibland ;p

Kommentarer
Postat av: frida

hahahaha vafan det hade jag förträngt.. kixen påminner mig dock dagligen om smset jag skickade till heidi nät ni satt på SMS ;) hoho

2008-06-24 @ 20:51:26
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh! Vad fina kläder :]

2008-06-24 @ 22:33:29
URL: http://frokenemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0