skitsöndag

hatar söndagar och nu hatar jag söndagarna ännu mer för nu är det skola igen, jag trivdes så bra på praktiken. men det ska bli lite skönt att komma tillbaka till skolan, man slipper långdagar och det ska bli skönt :) idag så "måste" min dag bestå utav pluggande, men jag vet att det inte kommer blir så. jag måste ju då även städa mitt rum innan det börjar krypa där inne, men det kommer jag inte heller orka. är bakis, men inte så farligt ändå, mest trött.

jag hade skitkul igår, riktigt skoj var det ;p var länge sen det var sådär kul. och bråket med hyresvärden carro, vad säger vi om det? ;) hahaha. 

          

och idag har jag så ont i fötterna, och imorgon kommer jag ha en enorm träningsvärk av allt dansande igår. tror vi stod på dansgolvet mesta delen av kvällen, förutom då vi skulle svalka oss. undra vars jenny och jennifer tog vägen? ;o dom hade jag tappat bort.

       

blev några bilder igår med :) nu ska jag gå och äta nått riktigt flottigt och gott!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

vad blev det för gott?

2008-06-01 @ 12:31:45
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se
Postat av: carro

DET SER UT SOM REN SKIT HÄR HEMMA!;p fyfan vilket skit! helt kalt & tråkigt! :p usch! :D haha

2008-06-02 @ 01:13:41
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: cajjo

carro, va tyst, vi hade faktiskt kul ;)

2008-06-05 @ 12:12:27
URL: http://cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0