sliten

fest både fredag och lördag, det är mer än vad jag brukar klara av. jag är sliten kan man säga! men kul har jag haft, och det är väl det som räknas? ;)

blev inget praty med anna igår, tvingade allex att dricka så jag for dit och duschade och gjorde mig i ordning så startade vi igen. förfesten var bland den roligast jag varit på, vi vart på ett jäkla partyhumör. eller så inte.. haha! vi tvingade ner oss drickat, ville bara spy. delade på en chipspåse, satt och läste moore tidningar och drömde! det är bra att äta chips då man vill bli smal, ellerhur? ;) iaf, det var vår förfest! men det blev bra tillslut, haha. vi svepte groggarna och sen for vi på hotellet och sket i illamåeendet.





bildbevis, haha!


Kommentarer
Postat av: Allex

snygg min grogg ser ut med jätte isbiten ;D

2008-06-15 @ 19:12:24
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0