sliten dag

jag mår inge bra, usch. den här dagen kommer att bli jobbig och ta sig igenom, haha men det är det värt. trodde kvällen igår skulle bli skit och misslyckad, men det blev bra tillslut :) kanske inte det jag hade hoppats på, men så blir det väl aldrig? jag vill ha en flottig jävla pizza eller nått nu, skulle sitta jäkligt fint. fint att jag har fått halsfluss typ, fatta inte hur jag har kunnat prata igår när jag nu väl inser hur ont jag har.. och näsan har blivit igentäppt den med, så jag har blivit sjuk med andra ord. fan, jag som skulle sätta igån och träna till veckan.

blev lite bilder från igår också :)

                                                     

jag er ut som ett cpmongo på alla bilder, men det skiter jag i ;p haha jag tycker synd om anna, hon blir bara uppmärksammad för att hon har så stora boobs ;) haha!

klockan fyra tänkte jag fara till risön och se assis match, fast jag har teoriprov imorgon. ikväll måste jag plugga gärnet. ska nog inte på skolan imorgon heller, har bara utedag med idrotten och jag kan nog ej delta. så då blir det bättre att stanna hemma och plugga tills jag ska iväg på folkan.

MAAAAAAT!


Kommentarer
Postat av: emelie

Vad bra, blev det hotellet igår då? :)

2008-06-08 @ 14:27:54
URL: http://ememeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0