smaken is gone

det värsta med att vara sjuk är att smaken alltid försvinner för mig. och just nu är jag sugen på allt som innehåller sött, kul liv. har sovit sen jag kom hem, orkar knappt vara vaken. vill inte vara sjuk :( jag tror srriöst att jag ahr sprutat in en hel nässprayflaska i näsan idag, men ändå så kommer inte smaken tillbaka. vars är felet då?! om det inte är i näsan så kan jag inte komma på vars det annars kan vara. grr! nåja skit samma, jag är van med att det blir såhär. jag bantar ju idag så det är ju bra, haha.

ska på b4 ikväll med kixen och se sverige. åh. där vill man ju ha sig nått gott! ska köpa iaf, fast jag inte har nån smak. johanna kommer dit sen och carro tror jag? :)

åååååh, jag vill ha godis.


Kommentarer
Postat av: carro

haha jaa ;)

2008-06-10 @ 14:43:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0