smärta!

fyfan vad jag har onti mina ben, känns precis som växtvärk fast tio gånger värre. men man kan väl ändå inte fortsätta att växa då man är 18 år? trodde jag växt klart, men antingen så är det värk för att ja gått så mycket idag eller så är det helt enkelt växt värk. nåja, har knaprat i mig två panodil. inväntar en bättring.. som aldrig kommer ske, skitpanodil!

och så lite tjat/gnäll...

jag är så jäkla less just nu, skulle vela ta mitt pick och pack och flytta nu genast. drömmer om en egen lägenhet varje dag, vilken frihet. slippa allt tjat och gnäll, sköta sig själv och göra precis hur man vill. efter studenten är det flytt på en gång som gäller, börja sitt egna liv. och jag hoppas att jag fortfarande har kvar jim vid min sida, så vi kan flytta. nu är jag bara ovän med mamma, det är därför jag är så less. kommer sakna mamma och pappa mer än allt då jag flyttar, men man måste ta steget då man väl kan. för sen är det försent och då ångrar man sig nå jävulskt. kan inte riktigt tänka mig att det endast är ett år kvar tills jag ska börja jobba på riktigt och skaffa eget hem. känns så overkligt, jag är ju liten ännu.

det bästa kommer vara då man ska till och inreda lägenheten, fyfan så skoj! ;p haha, jag är konstig. och jag har kommit på att jag ska bli SMAL då jag flyttar. då kan jag köpa mig vilken man jag vill, äta precis vad jag vill och hur mycket utan att nån ska säga att jag inte får eller kan. ska sluta med kolhydrarter HELT då jag flyttar, förutom på helgerna förståss :) äh, hinner ta upp flyttandet och hur mycket jag längtar tusen gånger till så jag lägger nog ner här.

Kommentarer
Postat av: Emva

Jag har börjat ta bort kolhydrater =) Och jag bor själv ;)

2008-06-24 @ 23:30:24
URL: http://emva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0