SOMMAR

idag är det den varmaste dagen det här året och det är verkligen sommar! jag cyklade i shorts och linne till skolan idag 9 på morgonen och jag höll på att dö redan då. det går inte ens att ligga och pressa, ofta det inte brukar gå och göra det hära?

nu är sommarn här på riktigt ;)

nu ska jag och mamma ta cyckeln och cykla till körskolan och betala alla mina körlektioner, det svider. tänk hur mycket kul man hade kunna haft med dom pengarna, och halkbaban på 1700 sved ganska mycket ska jag säga, men men vad gör man inte för att få körkort :) teorin närmar sig nu, det är inte länge kvar, shit.

i morse så lämnade jim mig för skitjävla norge, IGEN! så nu blir jag utan han i två veckor :( kommer bli skittråkigt, han är inte ens hemma då jag fyller år nu på lördag. men den här jobbet är lindrigare än dom förra, nu är han borta två veckor, sen hemma två veckor, osv osv. så jag slipper klara mig en månad utan han iaf, och det är bra :)

jag älskar dig jim kenning, du är det bästa jag har ♥



Kommentarer
Postat av: carro

tänkte väl! ;) haha. ska du ut imorrn?:D eller idag blir det kanske;p

2008-06-05 @ 00:34:44
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0