söndagkväll

har varit med mamma, sara och joel hela kvällen. snaskat och hyrt film, dom ligger ännu och ser den första, men mina ögon föll bara igen så jag ska se dom då jag vaknar imorgon. idag har jag ätit som en stor fet gris, jag känner mig äcklig. vill rensa ut kroppen från alla onyttigheter! vill bara spy då jag tänker på nått i godisväg. min frukost bestod av grillad fläskfile, potatis, sås osv osv och hur bra är det på en skala? nja, kanske går att äta bättre frukost.

just ja, filmen på femman var jätte bra. Why I wore lipstick to my mastectomy hette den, handlade om en kvinna som fick bröstcancer, om hur vägen till att bli frisk var, osv. jag faller pladask för verklighetsbaserade filmer, okej inte alla, men den här var bra :)





nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen så att jag inte hinner bli pigg igen, var så skönt att vara så trött som jag var nyss. kanske går och ser lite mer film så tröttheten kommer tillbaka ordentligt. jo jag gör nog så..



hoppas det gick bra att köra jim :) jag älskar dig ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0