tatuering

blev att jag gjorde tatueringen idag, och jag är SKITNÖJD! bättre kunde det inte bli, den blev bättre än mina förväntningar. tack patte! den var värd all smärta ;) för ont gjorde det, hojja. fatta inte dom som kan tatuera stora tatueringar, skulle fan dö.

image215

iaktta håret! :O ser ut som en apa, tur att det inte syns i verkligheten. nu är det smörja på tatueringen och så är den svullen osv, ifall ni tyckte den såg konstig ut :)

har varit hos anna ikväll med hon josse empi och sandra, trevligt. tänkte festa, men jag har så ont plus att dom skulle ut så jag sket i det. men på lördag, då jävlar brudar ;p nu ska jag smörja in tatueringen och sätta plast på och sen krypa till sängs. saknar mig jim :( älskar dig !

Kommentarer
Postat av: lisa

Guud va fin den blev. ;)

2008-06-06 @ 13:35:54
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0