torsdag

och inte vilken torsdag som helst, utan den jag väntat på i två veckor nu. för ikväll kommer min älskling hem! :) jipppie.

undra vad jag ska ta och hitta på idag så att dagen ska gå fort? finns dock inte mycket att göra i denna håla. kanske far och gyma? känner inte för det, känner bara för att vara hemma och inte göra nått! men jag kommer få myror i brallan och fara och träna iaf. 

har inte mycket att skriva om nu, jag är tom i huvudet. fast det lär ju ploppa upp många inlägg idag eftersom jag mest troligt bestämmt mig för att vara hemma..


Kommentarer
Postat av: jennyw

Om du har lite å göra kan du fara hem till mig å klippa gräset.. nyckeln sitter i, bara lägga i växeln å köra ..höhöh ;D

2008-06-19 @ 12:18:29
URL: http://jennywikstrom.blogg.se/
Postat av: jjjjjeww

Massa myggbett skulle jag tro.. men är de sol får du en snygg bränna ! =D men om du gör de en dag så får du 43 kr :E

2008-06-19 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0