arg!

har varit till tandläkarn i luleå i morse och spännt cp tansträllningen, så kommer det ut en tjej i min ålder till väntrummet..

- kolla mamma vad snyggt, och så drar hon på värsta smilet.

då har hon precis varit och tagit bort skiten. fan vad irriterande! spikraka och vita tänder. den dagen då dom säger att idag kan vi plocka bort den, den dagen kommer vara den lyckligaste dagen någonsin! då kanske man kommer kunna känna sig någorlunda snygg iaf. nästa gång jag ska dit i maj ska dom sätta på resten av tandställningen. ni som känner mig förstår nog vad jag menar. jag kommer grina och skrika då jag går därifrån, känner mig nog ful nu! det är alltid bråk efter vi varit där, jag och mamma ryker alltid ihop.

nåja, man får försöka tänka hur snygg man blir i munnen sen ist ;)


hade tänkt bege mig ut i solen, men det är ju så kallt så ja håller mig helst inne i värmen. ska nog laga mig nå lunch nu och sen åka på gymet. ska springa i minst en halvtimme idag, välbehövligt efter påsken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0