besviken!

jag blir så fruktansvärt ledsen och besviken på folk som inte kan komma och säga vad dom tycker rakt ut åt mig, utan istället går man till min mamma och säger vad man tycker. kom till mig i stället nästa gång.. och du verkar känna mig eftersom du tydligen vet hur mitt förhållande är så då förstår jag inte varför man går till min mamma?

ingen av nån jag känner vet exakt hur det ligger till och då behöver man inte heller gå och säga en massa saker som gör att min mamma blir orolig.

om du nu läser det här så kan jag säga dig att jag inte alls blir illa behandlad. okej, jag mår inte bra och jag är ofta ledsen, men det har en helt annan anledning än du tror. du har ingen som helst aning om vad det här handlar om. så snälla, kom till mig nästa gång så kan jag förklara för dig hur det ligger till .. annars blir det bara fel.


är inte arg eller så, bara besviken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0