blek

måste orka ta mig till solariet, helst idag. fan vad blek jag är, usch. det stället jag bli brunast på är magen, konstigt för man visa ju inte gärna den, mer än på sommrarna. vill ju vara brunast i ansiktet, armarna och i urringningen på tröjan, haha. längtar till sommarn! det är värst då det börjar bli plaskigt och slaskigt ute som nu. man skulle behöva köpa sig nu snygga gummistövlar ;) för jag har då plaska runt i vattenpölar hela dagen.

har varit och kört på körskolan för första gången idag och det gick bra! :) jag har varit lite klantig när jag bokade körningarna till april. har skrivit upp datumen som ja kollat in i pärmen på en lapp som jag skulle ha med mig hem, men jag har inte skrivit upp mig i pärmen. hahaha! som tur var så fanns tiderna kvar :) nu ska jag gå och tvätta bort sminket och byta om för jag ska och gyma med mamma och pappa, sen hem och råplugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0