bloggdesign

Tänkte tacka Hilda för att hon varit så snäll och hjälpt mig lite med bloggen min! :) jag är trög, men jag tänker ändå lära mig hur man fixar och donar här i. kan ju inte hålla på och ta hjälp av andra hela tiden, då får man ju det inte exakt som man vill heller ;p det är faktiskt inte färdig ännu så ni vet, den ska bli mkt snyggare ;)

idag har jag faktiskt varit på körskolan och skrivit in min och bokat körlektioner :) så nu känns det lugnt, behöver inte oroa mig att jag inte ska få några tider. jag måste ta och börja läsa teori nu ordentligt, för jag ska klara provet direkt efter ha fyllt år! gör jag inte det så får ja vänta för då bli de sommarstängt :( nä men jag ska ge mig fan på att jag ska ha körkortet innan som stänger för sommarn. jag sitter hära framför datorn äckligare än fan, har inte duschat efter ja gymat vilket jag gjorde typ 12 så jag ska gå och duscha nu och sen se aa. och sen så är det ju faktiskt cityakuten ikväll :D tjarå!


image65
















All min kärlek åt den här killen! ♥ 


Kommentarer
Postat av: dicken

hahaha, snygg korv ändå ! :D

2008-03-05 @ 14:50:19
Postat av: Sandra

sötast i världen! ;)

2008-03-05 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0