deprimerande

hatar loven! man sitter bara hemma och ruttnar. jag vet att det blir vad man gör det till, men jag har inte ens någon lust att göra nått. det ända som är bra är att man får sova hur länge man vill.

och så har mitt "sluta äta godis löfte"  spårat ur totalt! där ett tag höll jag mig faktiskt från allt sånt där sött och flottigt, men nu blir det bara mer och mer. känns inte ens som någon ide att träna då jag äter såhär mycket skit. fast jag har faktiskt trappat ner, det kan jag ju vara stolt över :) men jag vill sluta helt! måste det vara så svårt? varje gång jag får tråkigt eller nått så kommer fara och köpa godis tanken upp. för då har man ju nått att göra, och sen har man nått att göra då man kommer hem, haha. näe, jag vette fan hur jag ska klara av att sluta.

jag har tappat motivationen till träningen också, ge mig tillbaka den, fort! men alla hamnar ju i någon sorts träningssvacka då och då. men jag tar mig ju iväg till gymet iaf, även om det känns tråkigt och jobbigt.. kan ju vara så att man blir less på just gymandet, kör ju alltid samma program och det blir lätt enformigt. var ju som roligast då jag var på spinning typ två gånger i veckan och så gym. men jag har inte råd att gå på spinning så ofta nu mer, det blir alldels för dyrt. hösten kommer nog att bli skitrolig då jag köpt guldkortet, då kommer jag träna mer varierat. mycket roligare :)

nu ska jag och mamma fara till heidi och låna några filmer, för jag tänker överta tobbes säng och dvd inatt. sen så hör ju godis till om man ska se film ;) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0