home sweet home

mår inte alls bra så jag valde att stanna hemma idag ist. så nu sitter jag här i morgonrocken och har precis ätit en gröttallrik och väntar på att one tree hill ska bli färdigladdat. älskar att stiga upp då ingen är hemma, det är så skönt att bara vara för sig själv i bland. och att ha hela huset för sig själv är ju de bästa.

drömmen jag drömde inatt var fan helsjuk, och som vanligt så är samma person med. har inte drömt en ända dröm utan honom med på den senaste tiden. då blir det så då han finns i mina tankar dag ut och dag in, jag tänker nästan inte på någonting annat så då är det väl inte så konstigt..

jag hoppas farmor orkar komma med mig till luleå på fredag så jag får inhandla nya partykläder! och lite vår/sommar. det skulle sitta fint :) för just nu då jag kollar in i garderoben vill jag bara spy.


"Your arms around me tight, everything it felt so right
Unbreakable, like nothing could go wrong.. "


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får säg på ett ungefär hur du vill ha det så ska jag och mamma fixa något snyggt åt dig ;)

2008-03-12 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0