how nice

har fått bort flottet från min kropp nu äntligen efter en hel dag på soffan. känner mig faktiskt lite piggare nu ;p och smaken är tillbaka. försvinner den ikväll börjar jag gråta. jag och lisa har köpt chips och marabou! det blir bara att flotta ikväll och se andra avenyn :) jag tänkte springa över till lisa snart, men jag vet inte hur jag ska göra.. för jag måste se skärgårdsdoktorn och top model reprisen. hm, och hennes tv på rummet funkar inte. så jag sitter och fundera på om jag ska ta och se de hemma? äh fårse:)


image98

saknar redan min älsklings jim som åkt tillbaka till kiruna idag. men veckorna går ändå så fort så mitt i allt är det torsdag igen :) bättre människa får man faktiskt leta efter.. Jag älskar dig ♥


 
FÖRRESTEN, GRATTIS ANNA PÅ 18 ÅRSDAGEN! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0