nödvändig dag

hatar söndagarna! tycker man kan ta bort den dagen helt och hållet för den dagen är bara tråkig och behövs absolut inte. det är iaf vad jag tycker :) jag har inte varit ut genom dörren idag, har legat på soffan hela dagen och sett film och  tv. alltså det kan ju vara skönt det med, men det är så förbaskat tråkigt. längtade som fan efter reprisen av grey's, men så glömde ja bort det helt och missade det! duktigt.. nu väntar jag bara på att aa ska böra, det är höjdpunkten på söndagarna, helt klart!

nästa helg fyller anna 18 så då blir det att fira henne :D sen är de inte länge kvar för mig heller.. längtar till sisa helgen i maj för då åker jag och anna (förhoppningsvis)  till henns syster i umeå. skitroligt om det blir av! men de blir det nog :) måste lägga undan pengar nu så jag har tills dess. då kan ja slösa för sen är de bara en vecka tills jag fyller år och då antar jag att jag får nya ;p haha.



nu ska jag nöta frida - upp o hoppa! man blir så glad av den ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0