ruttet

allting känns så jävla jobbigt, orkar inte med att göra nått i skolan och orkar inte börja läsa nå teori heller. jag bara lägger allt på hög, jag vet att det bara bli värre sen men jag orkar verkligen inte med att göra nått.. läste en elle tidining idag, hittade en text som verkade intressant så jag läste den. och det skulle jag verkligen inte gjort! nu bara snurrar den runt i huvudet och jag kan inte sluta tänka på den. den skrämde mig faktiskt! nog om det.

nu ska jag ta och packa väskan och sen äta middag och vila lite, sen ska jag jenny linnea och hanna på spinning/torso, rooooligt :) efter det ska jag till jim :)

justja, dom krockade idag påväg hem från kiruna. tur hade dom, det hade kunna gå jävligt illa! tänk dom hade kunna vara död nu. usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0