skitlov

det ända jag gör på dagarna är att vakna, se nån tv eller nån film, äta, sätta mig vid datorn, sen försöka ta mig iväg till gymet, sen äta, ligga i soffan, mm. tragiskt liv man har! det finns seriöst ingenting att göra här i den här skithålan. fast om man bodde i någon större stad, vad hade man gjort annorlunda där? hm..

hade ju planer på morgonpromenad innan frukosten, men den sket sig och så blev det en skitfrukost ist. lika bra att ligga inne och ruttna, har ändå inget bättre för mig.

Kommentarer
Postat av: john

haha du ska veta att du är inte ensam, det ser exakt likadant ut för mig.. stiga upp, käka frukost, dra till gymmet, sen ligga och slöa hela dan.. eller om det är fint väder.. gå ut en sväng!

lycka till :)

2008-03-26 @ 18:50:45
URL: http://saladfinger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0