slut på veckan

och det är jävligt skönt, veckorna bara rusar iväg. men jag klagar ju absolut inte ;p idag tänkte jag vara slö och vara hemma, men jag fick dåligt samvete så jag for och räkna matte iaf. nu sitter jag hemma, har precis varit och övningskört. kan inte säga hr det går, känns som att jag skulle kunna ha körkort nu, men ändå så vet jag att de är tusen fel ja kommer måste rätta till :) och nu har jag bokat teorin till och med, känns skönt och veta att man får gör den två dagar efter ja fyllt år.

nu byter jag helt ämne, men måste bara säga att oth är den bästa serien som finns. fyfan vad bra avsnitt igår, men ändå inte ;s man vill bara ha mer och mer! 

ikväll så blir det att vara med lisa, vi ska nog bara ta de lugnt och flotta som nå cpn, för jag har faktiskt hållt mig från slisk hela veckan så nu måste ja ha i mig nått :D nu ska jag gå och hjälpa mamma och städa och sen ska jag duscha och piffa till mig.


fuljävel, gå och dö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0