solig morgon

och jag har lust att gå ut och göra nå, men vad? vi har ingen skoter, jag har inga skidor. så tråkigt att bara gå, fast iof så hade jag aldrig orkat. är lite tlött idag! ;p men då har jag en far här hemma som är ganska bakis, han gick upp med ögonen kisandes och drack vatten och tog en panodil. sen hittade jag han sittandes på huk på toagolvet och nu sover han igen :D haha!

det var rätt så kul igår :) tills jag blev lite trötter och bara satt. fast då jag var påväg hem kände jag att jag hade kunna vara ute hela natten, men lika bra att fara hem och sova. ska försöka få tag på anna nu och höra vad hon tänkt sig ikväll och sen hoppa in i duschen och fixa bort stanken och mitt ruffsiga hår. ska nog följa med tobbe och mamma och se erikas innebandymatch.. ska föröka tigga mig en pizza av mamma också ;) skulle vara flottigt och gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0