sötslisk

jag som alltid är så duktig med att hålla mig från sötslisket på veckorna är faktiskt jävligt sugen på en fet godispåse, marabou, fazers blåa choklad, pringels och cola. hur fint skulle inte det sitta?;) eftersom att vi aldrig nästan har nå godsker hemma (som iofs är bra) så fick jag panik och snoka igenom hela kylen och vad hitta jag? JO en kolasåsflaska :D så den har jag pumpat ut i munnen. okej, kanske inte lika gott så det jag räknade upp, men det dämpade suget, nu är jag bara äcklad som tur är ;p

kändes inte som att träningen gav nå idag, vart inte ens svettig. tänk jag utan en svettdroppe då jag tränar, haha det är inte en vanlig syn det.. men imorgon så blir det spinning och då kommer jag flyta fram och då kommer de kännas som att det ger nå :) jag vet, jag är fixerad. det är ju absolut inte så att jag bantar, vill bara vara i form, vara pigg och ha en snygg och fräsch kropp. det vill nog dom flesta :) har kommit fram till att det mesta jag skriver om i bloggen är min träning, haha. men det är ju min hobby så det blir mycket ord om de :) 


borsta mina gaddar och plugga är vad jag ska göra nu, ooh vad skönt med sovmorgon imorgon. får sova till nio iaf :) nä nu säger då jag godnatt!

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0