stackarn!

tobbe (min lillebror som ser ut att vara två år äldre än mig) bröt handleden igår (komplicerat brott) på hockeymatchen hans. han hade så jäkla ont, bara skrek rätt ut! stackarn.. han blev iaf sövd på akuten här i kalix då dom skulle dra till armen. sen då han vaknade hade vi lite kul iaf ;D nu behöver jag aldrig se han full som jag velat. han bjöd upp sjuksköterskorna på dans och tyckte den utländska läkaren pratade som florence i glasögonreklamen, och det höll han inte tyst om, hahaha. så jag och mamma har vikt oss i skratt åt han igår.

men idag var det mindre kul, han skulle vara i sunderbyn kl halv 8 för operation. då kommer vi dit i tid och allt, inte förrän 1 blev han sövd! ont hade han och sköterskorna erbjöd stackarn panodil ;s haha, jag förstår mig faktiskt inte på sjukvården. när jag kommer in i den ska jag förändra allt dåligt, sådeså! men nu är handen gipsad och på rätt plats så nu ska det väl läka som det ska, får man hoppas :) tycker så synd om han, kan inte föreställa mig hur ont han hade igår..

jag har varit lite utmobbad idag, tog bussen in till stan och skulle köpa mig ett par nya tennisskor och nå kläder. helt själv! tråkigt, så det gick fort. hittade mig ett par vita skor på h&m för 100 kr. billigt! sen hittade jag nån t-shirt, två koftor och en sommarklänning på min favoritaffär. känns onödigt att ja köpte det, jag köpte som bara för att köpa utan att ja ens behövde. hm, smart jag är. sen gick jag in på dinsko också och dit skulle jag låtit bli att gå för där hittade jag tusen par vår/sommarkor som var hur söta som helst. synd att man inte är miljonär :( lång dag har det varit, har kommit hem 6 och vi for halv 7 i morse så jag är tröttast. jag gå och duscha nu och sen lägga mig och sova.


och imorgon blir det fest! tror det kommer bli skitkul för vi ska vara ALLA brudar ;) inte så ofta det händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0