vårkänslor

vilket väder det varit idag, synd bara att man varit i skolan annars hade ja gett mig ut på isen eller liknande :) det fattas bara att de blir liiite varmare, då är de perfekt ute! fast ja längta inte till slasken kommer.. usch, då måste man nästan införskaffa sig ett par stövlar.

jag och pappa ska snart och hämta mitt legg på banken och ta upp mamma. sen hem och laga mat, ja är vrålhungrig. ändå åt ja som en gris idag på skolan ;p förresten har jag hittat mig två par svinsöta skor som jag bara måste ha! dinsko har ju börjat med internetshop och det gillar jag :D tror jag ska beställa dom där två, det är dessutom gratis frakt mars månad ut, det var ett plus!


nu är det lov ;) , efterlängtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0