yes!

massor i skolan nu, är ju som inte riktigt van med så här mycket att göra så nu blir det att plugga. har gjort ett försök, men samhälls är det värsta ämnet och jag fattar noll. och grupparbetet vi ska göra är ännu värre och inte får man någon hjälp av lärarn heller! så jag vet som inte hur jag ska klara av det. sen har jag en svenska muntlig uppgift och massor att göra i omvårdnads, jippe!

idag vi varit på bårhuset med klassen och fått se en död människa som låg i en kista. tycker inte att människan såg verklig ut ens, som en docka. men nu har man sett det med.. sen slutade vi och jag och josse for hem till mig, men nu har hon lämnat mig så jag har tråkigt. ska iof och gyma med heidi på 45 min :) ochi morgon ska jag på spinning/torso med jenny, fan vad jag har blivit hurtig!! ;p


nu ska ja springa iväg till samhällsboken som ligger uppslagen och väntar på mig, tjaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0