gårdagen

den var väldigt rolig, var hos öberg och förfesta :) och så var jani där, den mannen är inte som alla andra! :D vi satt typ hela kvällen och lyssnade på han, kanske lite kramp i magen efter ett tag, men annars var de lungt ;o hahaha.

kvällen började iaf med att jenny och jennifer kom hit och sminka sig osv, sen bar det av till stan då vi skulle ut och äta på vikingen, men kökhelvetet hade stängt. normalt, så vi gick på b4 ist. sen gick vi upp till öberg där det var himla trevligt :D sen ner på b4 igen och var där resten av kvällen. hann träffa kixen och carro också, vilket man inte gör allt för ofta nu för tiden ;s när jag kom hem var det spykalas från en man så jag och mamma har delat säng inatt.

                               

det är så roligt då man haft med kameran, måte komma ihåg den lite oftare tycker jag :) idag är det lika varmt som igår, om inte varmare? så nu ska jag ut och steka, sen promenera. får se om det blir fest ikväll igen? ;) hoppas på det. jim är i sthlm nu och tar truckkort, om han nu klarar det ;) men det gör han. saknar han här hemma :( nåja.. han kommer ju imorgon :) det blir visst stan nu ist enligt mamma och tobbe, sen steka.

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0