god morgon.

har kommit hem från jim för ett tag sen, jag har cyklat! tidigt på morgonen dessutom. jag vet inte vad det är med mig, jag har ingen ork alls i min kropp. det är till och med jobbigt som fan och cykla, blir det inte bättre måste jag fara och kolla upp det.

kul liv, då man kliver in i köket hemma ser det ut som värsta soptippen så det var bara att börja röja. sådär lagomt kul. efter jag gjort det så åt jag frukost och nu sitter jag här. min lilla älsklings kisse är så döt idag. hon får inte gå in i mammas och pappas sovrum så hon står här nedanför mig och skriker och ser så ynklig ut, stackarn. men jag orka inte rengöra henne så hon får gå och sova någon annanstans :)



nu ska jag gå och duscha och fixa mig. har skickat ett mess åt jim och frågat om inte han vill komma med på lyktan och fika, hoppas! är så sugen. sen kl 3 börjar jag praktiken, första dan. nåja, ha en bra dag ;p

Kommentarer
Postat av: carita

åh jag var ner på IVAK idag å jag var gld för jag trodde att jag skulle få träffa dig men du
var inte där :(

2008-05-07 @ 01:47:25
Postat av: sandra

jag började tre då tror jag, vilken tid var du ner?:p imorgon börjar jag också tre, du kan ju komma ner och hälsa på om du också går kväll ;p

2008-05-07 @ 16:04:59
URL: http://sandrrrra.blogg.se
Postat av: carita

jag vet inte, typ tidigt iaf :P jag slutade ju halv 3 så ;D
jag jobbar imorgon å ¨söndag så då kan jag ju hoppas på att jag får komma ner å hämta någon å hälsa på dig lite ;D

2008-05-09 @ 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0