hate and love

idag är jag på ett konstigt humör. jag är både skitförbannad/ledsen/äcklad samtidigt som jag är lycklig och väldigt glad. jag har nämligen satt fast hela relsen idag och jag har bara en sak att säga om mig själv..

- ÄCKEL!

jag spyr varje gång jag kollar mig i spegeln, så jävla ful. har grinat hela dagen, och ont har jag. tycker synd om min familj som måste vistas i samma hus som mig. varför tycker tanläkarna om att plåga alla? varför inte dra ut som snea tänderna i stället och sätta dit snygga stifttänder? mycket enklare och man slipper plågas. jag mår dåligt! det här kommer trycka ner mig varje morgon då jag går till segeln, lika bra att sluta sminka sig klä sig snyggt, fixa håret osv. blir ändå inge snyggare. ni som har perfekt leende utan att behöva ha tandställning ni ska vara jävligt glad att ni slipper det här. varför kan inte gud skapa fina tänder åt alla? HAT!

och så till varför jag trots allt detta är lycklig och glad..

jag har en underbar kille som tycker jag är fin fast järnskorthelvetet sitter i min mun. fast jag tror ändå han ljuger, men det är ändå lite skönt att höra. och det bästa är att han är påväg hem just nu, stackarn kör bil från stockholm helt lonley :( hade kunnat ta flyget dit bara för att göra han sällskap hem. så imorgon då jag slutar har jag han hemma :) skönt. som jag har saknat han!

nu ska jag gå och äta laxpasta och sen se andra avenyn med mamma.

Kommentarer
Postat av: gammelmoster

Men TÄNK så fin du blir sen! Hoppas du har mindre ont idag, det där lät ju lite jävligt...Åsså kommer ju jag hem 19 juni, då blir allt mkt gladare igen ;) Bokade just flyg hem, wiehoooo. Kram

2008-05-21 @ 18:42:53
Postat av: Sandra

Jaja, men det är ju ett år innan jag får ta bort den! wihhooo, och då är jag 18 så då kan vi gå ut och valhall tillsammans och härja :D sen så kommer jag till hösten och då behöver jag inte tänka på tandställningen, för allt bli ju mycket roligare då du kommer ;) Kram!

2008-05-21 @ 21:00:38
URL: http://sandrrrra.blogg.se
Postat av: carita

men sandra,du var snygg fast du hade tandställning ! :)

2008-05-22 @ 23:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0