lördag

godmorgon eller ja, det var ju ett tag sen jag vaknade. gick till spegeln då jag vaknade och iaktog mitt hår, hur jag ser ut! jag har desperat ringt runt till alla frisörer i hela kalix, men alla har stängt. så jag får vara orangehårig ett tag till. det ser typ värre ut idag, det var inte såhär igår känns det som. men jag kan ju inbilla mig.

jag har även öppnat en bok idag och pluggat, fast det blev inte mer än två uppgifter sen blev det svårt och jag gav upp. ska sitta här vid datorn och nöta teori ist, mycket vettigare. nu snart kommer pitefolket också, blir väl stan och sola med dom tror jag. är ju 40 års partaj ikväll så man vill ju kanske vara lite snygg, men med mitt hår är det totalt omöjligt! nu ska jag sätta på lite musik och slå igång teori programmet..


jag repetar den här låten om och om igen och jag blir ändå inte less, jag älskar den. Ashlee Simpson - Little miss obsessive..



And I guess we're really over, so come over, I'm not over it.
And I guess we're really over, so come over, I'm not over it.
Late night you make me feel like I'm desperate, I'm not desperate
A little bit possessive, little miss obsessive, can't get over it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0