min kära cola!

jag har haft en väldigt stor längtan efter cola idag, och nu äntligen efter sisådär 10 timmar så står den här brevid mig. den satt verkligen fint! 
 
jag känner att halsflussen kommer smygandes, och det var ju inte vad jag tänkt mig för jag hade tänkt komma igång med träningen igen till veckan. stenhårt! men det kanske får vänta ;s

nu är det aa som gäller och sen lär jag somna som en stock, om inte halsen gör för ont. måste nog ta in en spott hink vid sidan om sängen (fräscht, ja jag vet) för jag vill inte svälja just nu. och sen då klockan ringer imorgonbitti så kan man ju alltid hoppas på att det har förvärrats, haha, eller så inte.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha, samma som rubriken :D

2008-05-12 @ 00:08:00
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0