myspys.

kom precis hem från anna, har varit där ikväll och bara surrat och haft mysigt. gud vad fin lägenheten var, jag skulle trivas som fan i den. det var precis i samma stil som jag vill ha, mysig var den! gud vad jag längtar tills jag får eget, är ju ändå inte så länge kvar om mina planer går som jag vill :) nåja, har iaf suttit och surrat med anna och lisa hela kvällen och det är jämt så mysigt. förstår inte varför vi inte umgås oftare?! det är så skönt att få prata av sig ibland, man känner sig nästan som ny ;) haha.

 

åkte hem med pappa för dom skulle vidare och parta, men eftersom det mest troligt blir parti imorgon så sparar jag mig. så könt och bara fara hem och gossa ner sig i sängen medans dom får må dåligt ;) inte är jag skadeglad inte, haha. nu har jag precis packat upp det senaste oth så nu ska jag tvätta bort maken och se på det. gode gud hoppas det inte är deprimerande! jag saknar min jim..


JIM om du läser det här så kan du väl vara snäll och låna någons mobil och ringa mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0