pain!

fyfasen vilken träninsvärk jag har idag, mina axlar ben och bröst mår inte bra. men det sägs ju att det träningsvärken brukar gå bort då man tränar så jag ska träna idag med :) vet inte vad som hänt med mig, men jag har tappat träningssuget. förut var jag narkoman.. men nog kommer suget tillbaka, man har ju sina svackor :)

idag har jag inte gjort nån nytta alls! vaknat och sen cyklat till jims farmor och farfar och käka frukost. fint väder imorse, blåste ju då inte så lite och iskallt var det. vi har nog blivit lite bortskämda i helgen med värmen :) sen har jag varit på körskolan och kört dubbellektioner och det gick svinbra :) när jag kom hem somnade jag då jag låg och läste lite teori. jag gruvar mig! fan om jag inte klarar den. nåja är ju trots allt en månad kvar så nog vet ja jag hinner plugga. nu är jag vrålhungrig och mamma och pappa sover så jag tror jag ska gå och sätta på maten.

blir gymet efter maten, sen hem och hämta nå saker och sen till jim. och imorgon börjar jag praktiken på IVAK, känns bra :)

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0