sommarvärme

nu har det varit varmt i flera dagar, jag har kunnat promenera i linne och jim har kunna cykla i tshirt. sommaren är påväg, sakta men säkert :) jag är lämnad. håller på att laga kycklingfile och pommes och jag ska sitta och äta en fredagsmiddag helt för mig själv, snacka om mobbad :( men min family är ej hemma och jim vill inte vara med mig så då får jag allt vackert äta själv. kan ju tända ett litet ljus bara för att få det lite mysigt, haha.

nu tror jag faktiskt att ugnen är varm så nu ska jag gå och börja steka. vet ni vad? jag har inte ett piss att göra ikväll, och det är jävligt tråkigt. jag måste nog hitta på nått! kan ju vara med jim men jag tänker inte se då dom spela tönt dator, så jag står nog övet. nåja, nu måste ja pysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0