yess,

äntligen ska jag få fixat mitt hår (mest troligt), det är tur att man har kompisar som är frisörer ;) nu ska jag bli ljusare upp i huvudet, som förra sommarn. verkligen på tiden att det händer nått i mitt hår, utväxten är enorm och håret är blaskigare än nånsin. det bästa är att jag nog hinner fixa det innan åsas 40års kalas på lördag. så då kanske man kan känna sig lite fräschare i håret ;)


image144


skitful bild, jag vet, men det var ju håret jag tänkte visa ;p precis sådär vill jag få det igen. haha! iakta skillnaden på kixen och mig, fyfan. det borde vara straff på att se ut som jag gör, huvva. jag ska verkligen jobba på att bli brun i sommar, men det kommer nog inte bli det lättaste då jag ska jobba större delen av sommarn. jag tror ändå att kixen är någon halvneger av nått slag, annars kan man inte bli sådär brun :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0