är jag trög?

jag sitter och glotta runt på nelly.com och ska beställa en klänning. då jag ska börja mäta bröstvidd osv så har strl small 34 cm i bröstvidd. jag skulle inte ens kunna ha large, men skulle jag pröva ett plagg i large på riktigt så skulle jag antagligen drunkna. haha, jag och mama bröt ihop. vem fan har 34 cm runt om brösten? det är ju nå fel på måtten, för kolla här. pröva och mät så får ni skratta :D

Klänningar / TunikorX-SmallSmallMediumLarge
Bröstvidd i cm:31343740
Midja i cm:40414243
Längd i cm:64666870


iaf så är det dom här jag väljer mellan, tror nästan att det blir det med bandet i midjan :) den var väl finast?





Kommentarer
Postat av: soppe

den med bandet var finare :)

2008-10-14 @ 20:07:25
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0