dålig uppdatering som tusan

har inte riktigt tid med den här bloggen, känner mig stressad till tusen hela tiden så jag har aldrig tid att skriva. nu har jag en liten stund över och visste inte vad jag skulle göra av den så då passa jag på :) jagska åka och träna på en liten stund och sen ska jag hem och mysa! har sovmorgon till 12.40 imorgon så jag ska sooooova hela dan :D skönt!

juste, fick hem papper idag om att jag ska operera birt halsmandlarna 20 okt. och det är snart! jag är lite rädd, men det ska bli skönt att få det gjort. får hoppas på att jag blir mycket friskare. och att jag inte har ont på halloween eftersom att det bara är typ 11-12 dagar dit efter operationen. jag ska göra allt för att kurera mig! men nog tror jag att jag kommer bli frisk tills dess. annars vet jag inte vad jag gör?!





hittade två bilder på mig och allex, haha. lördagen var faktiskt skoj! den kunde slutat bättre, men men.. har helt spyless fest, men jag tror ändå att helgen kommer att blit SKITKUL! anniken fyller 18 :D alla flickor samlade så inget kan väl gå fel? ;p hihi. längtar faktiskt!

och igår var jag då bakis dom tusan, sov i princip hela dagen. dagens höjdpunkte var allt ätande! och umgåsande, haha. jag och jim for och köpta COLA CHIPS och DIPP, och sen gick vi upp til allex och sebbe. carro var också där, så vi flickor stängde in oss i rummet och bädda ner oss med allt godis och slog på grey's. myspyyys!

oj, klockan är visst mycket. måste fara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0