friday night

ja nu är det helg igen, tiden går så fort. bara fördelar med det tycker jag! :) ikväll så blir det att fara på b4 och kolla på idol med flickorna. ska bli roligt :)

alltså idag så har jag stressa som nå psyke, hjärtinfarkten närma sig. vaknade och for på spinning, hem och skala potatis, gasade till hår kompaniet svettig och fulare än fan och fick min klippning. haha, törs jag en säga när jag sist klippte mig? det var i april! förstår ni? gissa om håret känns fräscht nu ;p och så ska jag färga det imorgon. sen efter ja klippt mig for jag heidi anniken och hennes norska kusin till josse och såg på då heidi satte fast löshåret och sen lämna jag av heidi hemma och jag vi andra for till mig. anniken skulle bränna en skiva till imorgon :) nu sitter jag här själv och lider av paltkoma gånger tusen. 5 st klämde jag i mig! jag är ett fetto.

nu ska jag duscha, sminka mig och fixa håret. har inte duschat efter spinningen! hahaha, jag vet jag är äcklig. nåja, ha en bra fredagskväll. det ska då jag ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0