hihi,

idag är jag glad :) vet inte varför, men allt känns som bra. har tillbringat dagen i luleå med min kära farmor :) vilket vi gör ganska ofta, men det är kul. köpte en ny klänning och en svart tunika, det ända jag verkligen behövde. hittade världens finaste klänning som jag köpte, men var tvungen att lämna tillbaka den :( bara för att jag inte har nog stora och fina bröst så att jag kan ha den utan bh! det var en helsnygg rygg på den och jag letade som ett tok efter bhar som skulle passa, men näe jag hittade inga. tänker på den hela tiden, åh :( nåja, nu får jag glömma den och börja älska min nya mörklila tubis med kedja. inte lika fin, men den dög.

nu har jag precis duschat och ska börja fixa mig. ska ut och äta med allex carro heidi sara, sen vet jag inte om det var nån mer. ska bli trevligt ;p nu ska jag skynda mig för jag ska hinna sätta fast löshår på heidi också.

förresten så vet jag avd jag ska göra hela natten :D se grey's. carro sa att jag kommer bli besatt och jag blev mer än besatt kan jag säga!

ha en bra fredag :) det ska då jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0