i love this place

jag har saknat hemmet mitt nu när jag och jim bor tillsammans, det kommer aldrig att kännas samma sak som att vara hära. trivs bra i lägenheten också, men det här kommer alltid att vara mitt riktiga hem. sådeså! :) har bara haft en lektion idag och nu sitter jag och väntar på att spinningen ska börja, efter spinningen blir det torso också. skönt att träna på morgonen :)

igår så var jag carro allex och fanny till luleå och såg luleå-brynäs. rätt kul ändå, sånt där borde man göra oftare faktiskt :) haha, och allex är bara för söt. det är så kul att se på hockey med henne för hon fatta ingenting och då blir det ännu roligare :D hoho.

nu ska jag plocka mina ögonbryn lite granna innan jag måste till lägenheten och byta om.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

tack! :D

2008-10-03 @ 19:24:22
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0