i'm back

ja det är jag, och jag får hoppas att det håller i sig. dom här dagarna har varit riktigt hemska, ingen förstår nog hur jag mått. har vaknat på nätterna med panikattacker, har grinat och skrikit, knaprat värktabletter som har varit värdelösa. jag har gått ner 3 kg, vilket inte syns! skitockså. har inte ätit nått på en vecka, gissa om jag är hungrig? orkar knappt gå eller stå, har tappat all kraft. jag är glad att vi åkte på akuten igår, för jag hade inte stått ut en ända dag till. hade en infektion i halsen så jag fick penicilin. och värktabletterna som jag fick värka hjälpa. nu ska jag inte hoppas på för mycket för mitt i allt har jag svinont igen. men det känns faktiskt som att det är på bättringsvägen ;) har kunnat äta mitt första mål mat i morse, och gissa om jag njöt? får hoppas att det bara blir bättre och bättre, för jag SKA vara frisk till i helgen! sådeså.

men jag är ändå glad att jag hållt mig från festandet i två helger i rad. speciellt då jag fick ett samtal av carro igår morse. och ännu mer speciellt då hon och allex kom gåendes mot min bil. vilken lättnad jag kände! ;p haha..

nu har jag krypningar i kroppen och jag börjar sakna mina vänner! har varit isolerad i en vecka nu. har inte sminkat mig på mer än en vecka. gissa hur jag ser ut? haha. har inte klätt på mig mer än två tre gånger kanske. jag vill ut! hitta på saker, men det kan jag inte för då kan det bli värre och det riskerar jag absolut inte. det viktiga är att jag blir frisk i helgen :) när jag kan äta riktigt ordentligt ska jag faktiskt pröva varenda resturang i hela kalix. ska äta ute tills alla mina pengar tar slut. det är det ända jag har i huvudet faktiskt, MAT. jag är sjuk, jag vet. men jag tror vem som helst skulle känna mattankar cirkulera i hjärnan efter SVÄLT.

och nu när jag börja piggna till ska min kära pojkvän överge mig för att fara till sitt jävla fittsthlm. börjar bli en aning less på det. han är nog påväg hit för att vara med mig en stung innan han åker, men jag tänker då inte vara en trevlig flickvän. det kan han glömma!

äh, jag ska beställa någon god jävla mat nu :D bye.

Kommentarer
Postat av: carro

första gången du tjurar åt jim, haha!

2008-10-27 @ 16:03:51
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: cajjo

hahaha, mupp ;)

2008-10-27 @ 16:07:00
URL: http://www.cajjo.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Du är söt du! ;)

2008-10-27 @ 18:31:44
URL: http://aannaselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0