levande?

haha, jag tror knappast det. vaknade upp hos allex och sebbe och har tillbringat hela dagen där tills typ 6-7 tiden. har hunnit äta kebabtallrik, ben&jerry glass och legat i soffan och dega. vi har varit döda! och ändå har vi sovit till halv ett. nu vräker jag popcorn och cola som att jag behöver nå mer flott?! men nu känner ja att jag är hungrig. hur kan det komma sig? finns tydligen inget stopp för mig.

det var rätt trevligt igår, nästan trevligare på förfesten än hotellet. snart spyr jag på det stället, jag är så sjukt less. men likförbannat ska man häva sig dit varje helg. näe, nu är det färdigt. varför dricker man egentligen? man vet hur man får må dagen efter och det är inte ens speciellt roligt mera. vi människor är allt konstiga ;p

mina planer för dagen har verkligen gått i kras. hade planerat att sova tills jag vakna och sen plugga hela dagen så jag slipper råplugga i veckan. men eftersom att jag kommit hem för nåt tag sen så har jag inte ens öppnat böckerna. jävla allex! ;p jag skyller på dig. nu ska jag faktiskt bädda ner mig och försöka läsa lite, men jag kommer somna med boken i ansiktet som vanligt. äh, godnatt!


snart åker jag till norge och hämtar hem min älskis, sådeså! idag hade jag verkligen behövt dig.. jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0